diumenge, 17 de maig del 2020

CONTINUEM! SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG

Hola nens i nenes de tercer. Com esteu? Estic en contacte amb vosaltres i sé que aneu treballant. No podem deixar de fer-ho. Ja arribaran les vacances d'estiu i serà diferent però ara toca continuar endavant i amb ganes. 

Us vaig proposar una activitat de lectura. M'heu fet arribar molts àudios i això em fa contenta. Hi ha alumnes que s'han preparat molt bé la lectura, d'altres que han llegit directe sense mirar les paraules que costaven i això a l'hora de llegir s'ha de tenir en compte. Per tant, us animo a continuar llegint i per això és un bon moment de treballar el llibre de les "Vaques guapes". És un llibre bonic, dinàmic, passen coses divertides... en definitiva és guai. 

CATALÀ 

Tasca 1 

Aquí teniu el muntatge del conte que us vaig dir. Ha quedat molt bonic, escolteu-lo a veure si en algun moment trobeu la vostra veu. Farem un treball de comprensió sobre el conte. 






Obriu aquest document i em contesteu les preguntes següents. M'heu d'enviar les respostes al whatsapp o per correu. 

https://drive.google.com/file/d/1hHSBjiR8_H88Wi2rIA6qxofB1O_24w45/view?usp=sharing


Tasca 2 

Llegirem els capítols 3-4-5 del llibre "VAQUES GUAPES" i farem els exercicis del nº 1 al nº 6. Només necessites llegir una estoneta concentrat/da i seguir les aventures de les vaques. M'envies una foto dels exercicis del quadernet.




Matemàtiques

Repassarem càlcul. Altres setmanes us he anat proposant jocs matemàtics que podeu anar fent sempre que vulgueu. Aquesta setmana us faig dos propostes: una d'enigmes matemàtics: sumarem,restarem multiplicarem i dividirem de manera mental, i una altra per repassar les operacions de càlcul. Recordeu clicar Terminado i després Comprobar mis respuestas. Envieu-me una foto quan les tingueu acabades.

Fitxa 1:
https://es.liveworksheets.com/worksheets/ca/Matem%C3%A0tiques/Enigmes/Enigmes_matem%C3%A0tics_pp259424tl


Fitxa 2:
https://es.liveworksheets.com/worksheets/ca/Matem%C3%A0tiques/C%C3%A0lcul/C%C3%A0lcul_qr252868ti


Castellà 

La Srta Sandra os propone estas tareas:

- Leer el capítulo 11 del Pirata Malapata.

- Hacer la siguiente actividad:

https://drive.google.com/file/d/1N2Jh_ad-F1535ijdNLgjGEB7Cb868Ea8/view?usp=sharing


Recordeu anar fent les fitxes interactives d'Anglès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

  Photo Swallow on a wire sings in the summer, sound created by bazil